Lite frågor och svar

1. Var är din mobiltelefon? Ehm, mitt rum

2. Var är din andra hälft? i badrummet

3. Ditt hår? Nytvättat

4. Det bästa du vet? Skolan! *Not*

5. Din dröm inatt? Hum, var nog något om min granne. Hon är läääskig!

6. Din dröm/ditt mål? Bo utomlands :D

7. Rummet du är i? Inget spec namn

8. Din hobby? Fika! ;D

9. Din skräck? Apor xD

10. Var vill du vara om 6 år? Vet inte :o

11. Vart var du igår kväll? På en Galapremiär

12. Vad är du inte? Trött

13. En sak du önskar dig? Inget just nu

14. Var du växte upp? Stockholm

15. Det sista du gjorde? Det sista har jag ju inte gjort än??

16. Dina kläder? svarta jean/byxor och en t-shirt

17. Din TV? Flera tv

18. Ditt/dina husdjur? Katt med namnet Theo

19. Din dator? Vista

20. Ditt humör? Glad för det mesta!

21. Din bil? Ingen

22. Något du inte har på dig? Mössa

23. Favoritaffär? Många

24. Din sommar? Min sommar

25. Favoritfärg? svart och sommarfärg ;D

26. När skrattade du senast? Idag

27. När grät du senast: 100 år sen

Kommentarer
Postat av: Erika

Sv: joo, visst om jag hade pengarna :)

2010-03-02 @ 21:53:43
URL: http://meheartit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0