Bilder från Genrep av Melodifestivalen 2010

Grattis till Anna som vann hela Melodifestivalen! Låten var helt okej och hennes röst är ju så sjukt bra. Vi får hoppas på det bästa i maj då hon skall sjunga i olso.

Jag var på genrep som jag skrev i det tidigare inlägg. Jag filmade och fotade lite. Men det var sjukt svårt eftersom man satt så långt ifrån scenen! Men mina filmer blev helt okej så jag får vara nöjd. Tänka bara lägga upp lite bilder innan jag ska sova men imorgon/idag så lägger jag upp 2-3 videoklipp jag filmade.

Här kommer en del bilder. Vi satt på läktare A men långt ifrån. Så bra bilder för att sitta så långt ifrån ^^


Andreas Jonsson



Peter jöback


salem al fakir



Nanne grönwall


kiki danielsson


Roger pontare

Kommentarer
Postat av: stina

En rolig historia? Hell yea! Besök min blogg.. Hugs and kisses /Stina

2010-03-14 @ 11:29:11
URL: http://stiiiinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0