Lunch

hejsan, har lunch till 13:20 så det är en ganska lång lunch. Idag började jag klockan 09:00 och började med att ha So då pratade hon om betyg och sånt. Vi fick lite papper på vad vi ska kunna för att få g-vg-mvg. Efter lektionen så skulle vi gå till Östra gymnasium. Där fick vi sitta och lyssna på vad andra har valt för väg att gå efter 9an.
Nu efter lunch har jag 2 lektioner sen slutar jag. Först So (igen) och sen bild. Dom är inte så långa lektioner så det är skönt.

Igår lovade jag att lägga upp lite fler bilder på kändisar men eftersom Blogg.se verkade vara segt så orkade jag inte göra det senare. Men lägger upp dom när jag kommer hem från skolan ok?

Nu ska jag äta jordgubbar och en risifrutti mums. Ha det gött så hörs vi framåt dagen. / frejjss


  Här är en gammal bild på ... gissa vem?

Kommentarer
Postat av: Patrik

Sanna

2009-09-01 @ 14:27:35
URL: http://putteisback.blogg.se/
Postat av: olivia

sv: Haha japp, det var det också! ;)

2009-09-01 @ 15:45:40
URL: http://olizkooliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0