Filipstad har en mycket stor marknad!

Hej, sorry för att det inte kom upp några bilder igår men idag blir de andra bullar. Bilder kommer när jag lagt över dom till datan!

Dagen: Började med att äta frukost, rostad bröd med mjölk. Sen borstade jag tänderna och sen begav vi oss mot marknaden. Jag blev förvånad hur stor den var! Man bara gick och gick och kom in på nya vägar. Men jag hittade, tröja,skor,armband,halsband,tavla,filmer (8st) 200 kr. Vi stannde upp och åt en god lunch. Det blev china mat och en cola till maten.

Ska snart ut och kolla in en fotbolls plan som ligger här i närheten. Nu ska jag gå ner och fika lite. Men vi hörs efter att jag varit ute och spelat lite fotboll. Då kommer  bilderna från dagen. / frejjss


Kommentarer
Postat av: muffinsmartin

Okej, tack så mkt för tipsen :D

2009-09-05 @ 18:04:42
URL: http://muffinsmartin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0