En dag ute i skogen

Hello, kom nyss hem från att ha varit och gått i skogen med klassan ca 2-3 timmar. Vi gick cirka 14 km! Var helt slut när vi kom fram. Men när vi var framme så skulle vi gå 1 km till för att det inte gick någon buss, jobbigt! Vi kom iallafall tillbaka vid 13:00 så det var lungt. Hah, jag trodde att vi skulle samlas klockan 08:08 vid tåget, fast ingen var där när jag kom. Det tåget jag trodde vi skulle åka kom lite senare och jag trodde att jag såg alla andra vid andra sidan så jag gick på tåget. Vi skulle åka en station så jag gick av i Handen. Ingen klass där inte!? Jag åkte tillbaka för att se om dom var där nu. Nepp ingen stod vid stationen heller. Så jag tänkte gå hem, men när jag kommer ut så står dom där, då sa dom var kom du ifrån? Jag ba, gick runt lite för att jag kom förtidigt. Dom vet att jag bor mot andra hållet.

Det har varit en kul dag, vi fikade på i skogen också. Många blev blöta ända upp till knäna, men jag klara mig fintfint!
Nu skall jag kolla på Riverside så vi hörs / frejjss


Kommentarer
Postat av: simone

Jag fattade inte denna videon alls ^^

2009-09-16 @ 17:11:40
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: emmelist

vad roligt att du vill vara med :D lägg gärna till mig på bloglovin så missar du aldrig dessa tävlingar :D



Kram och lycka till!

2009-09-24 @ 22:48:08
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0