Bingolotto

Jag är mätt jag! Har presic ätit en bit blåbärspaj shit vad mätt man blir på det. Men gott är det iallafall!
Matchen som jag hade tidigare idag förlora vi med 3-1! Vi körde en bra match bortsett från resultatet och då får man vara nöjd tycker jag.

Sitter och spelar Bingolotto som går på tv4+, det var en rolig gäst idag! Dagen gäst, Carolin af Ugglas är på plats i Göteborg. Hon sjunger bra och är rolig tycker jag. Tycker ni annat?

Imorgon är det skola igen. Musik är första lektionen, gillar inte att spela piano,gitarr m.m. Men jag överlever! Slutar inte så sent imorgon, 14:00 så det är skönt! Men nu ska jag spela andra bingot men vi hörs lite senare / frejjss


Denna tog jag på fjärilshuset cool va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0