This is my first blog =)

                                       Hello =) Detta blir mitt första inlägg på den här bloggen.

...Idag vaknade jag ungefär vid 12:30 men jag ligger alltid kvar en stund innan jag går upp , men när jag väl gick upp så satte jag på mig kläder och gick bums till datan =) Jag ändrade lite på några bilder som jag tagit (jasc paint shop pro 9). Sen kom pappa och frågade om jag skulle med och handla.. och eftersom jag inte hade något annat att göra så följde jag med. Vi var borta ca 1 timme .. vi handlade dricka , mat , och lite annat. När jag kom hem så hann jag inte vara hemma länge innan jag skulle iväg igen!

Jag och min bror skulle åkte till skeppsbron och kollade på alcastar som hade någon show. Dom var mycket bra men vi orkade inte titta på hela showen eftersom båda jag och min bror var skit hungriga .. inte undra på att vi var det vi hade inte ätit något på hela dagen / kvällen. När vi kom till skeppsbron så trodde vi bara det var 30 min kvar tills dom skulle sjunga. Men när vi såg ett shema så stod det att det var klockan 19:00!! så vi var där 1 h och 30 min för tidigt.. :( men då gick vi typ 3-6 km runt en sjö typ sen var vi ju tvungna att gå tillbaka hela vägen igen hah det var lite jobbigt... Men som tur hade vi kamran med oss så vi fotade lite :)
 Så här kommer lite bilder från showen / gå rundan.























Kommentarer
Postat av: Patrik

Nice blogg:D



Var aktiv:):)

2009-06-23 @ 23:18:54
URL: http://kevinborgsplace.blogg.se/
Postat av: Tobias

härliga bilder :)

2009-06-23 @ 23:22:56
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0