Båt , Enköping ;) och lite annat :P


Heej!! , Hur mår ni idag då ? :) Själv är jag förkyld. Hoppas det är bättre med er iallafall!!!
Hoppas ni orkar läsa detta (a)

Dag 1 : Jag vaknade runt 12 och gick upp och drack oboy MmMmm sen till datan och surfa runt lite.
sen vid halv 3 kanske så åkte jag och bror till centralen för att hämta tåg biljetterna till Enköping.
Men först så kollade vi på skor , kläder fast eftersom vi inte hade så mycket pengar med oss köpte vi
inget.
Båten gick ju 18:00 från terminalen. Sen när vi var på väg dit så kom vi på att vi hade glömt att hämta tåg
bijetterna -.- Så det var bara att vända och hämta dom. Så vi fick bråttom. När vi hade hämtat dom så for
vi till slussen för att sen gå till terminalen. Ojoj det tog minst 15 minuter att gå. och när vi skulle checka in
sa dom att de egentligen var för sent att checka in. Hon/han sa att ni måste  vara i mycket bättre tid nästa gång.

När vi kom på båten så letade vi rätt på våran hytt och sen ut och äta. Jag tog hamurgare meny. Usch vilken stor
hamburgare de var , fast jag åt nästan upp hela (a). 
 
                   gott ! :) visst ?

Efter maten så spelade jag lite på automater. Fast man vet ju att man alltid förlorar på sånt. Fast såklart .. man tror
att man ska vinna. Och sen satt jag ute på däck ganska länge eftersom det var varmt och så fint väder ute(a).
När klockan närmade sig 00:00 så gick vi till cafeterian och fikade lite:D När klockan närmade sig halv 2 så gick vi
till hytten och skulle sova. Men nej sova blev de inte. Vi hade ett fönster i hytten och man kunde sitta i där , så där satt jag och kollade ut och lyssnade på musik :). Sen fick min bror för sig att han skulle gå upp på däck och kasta ner något vid fönstret där jag satt. Så han  tog något och gick upp på däcket och kastade ner det men nepp jag såg inget flygande ner i vattnet hah :P

Dag 2 : Under natten kunde jag inte sova något nästan det kanske berode på att jag för så förkyld. Men sen när jag gick upp så gick pappa upp på däck och jag och mamma till cafeterian och köpte frukost , och min bror låg kvar och sov en liten stund. Den dagen blev de lite mer spelanade och sitta ute på däcket. båten skulle ju komma fram vid 15:30 så dvar de skönt att sitta ute på däcket.


När vi var framme så tog det ca 20-25 min att komma av båten eftersom det var så mycket folk. Men när vi kom av så tog vi en taxi till tågstationen. Och då åkte mamma och pappa hem och jag och min bror fortsatta mot t-centralen där vi sen skulle åka till Enköping. Tåg resan gick helt okej. Där vi hade fått våra platser var de för varmt att sitta så vi gick till cafeterian och där var det inte varmt.

Nä vi var framme så frågade vi några var hamnen låg. Till slut sa något joina mig jag ska mot det hållet. Han sa att det var ca 20 min dit. Och ja det tog ca 20 min. När vi var framme så sa vi tack till han och gick in. När vi var där inne så var det ca 40 min kvar tills spelningen skulle börja.
Just det har ju glömt att säga varför vi åkte till Enköping , Jo för att Kevin borg (idol vinnaren) sjöng där.
Japp ifall när det börja så sjöng han många låtar och det var värt att åka dit!! sen trodde vi han skulle dra men han hade signering efter åt. så han prata lite med oss innan och efter. Så det var kul! Och MIn bror och hans kompis hade gett han en tröja förut och han sa att den passade så det var ju kul det med ! :) Sen innan han gick sa att tack för att ni kom , och typ vi ses sen eller något.

Vägen hem gick bra. Fast de var jobbigt att vänta på något ca 1 h och 30 min menmen..  När vi kom hem så ville jag bada det är skönare än att duscha tycker jag ifall :) Sen in på datan och sen sova (a)

NU kommer lite bilder från spelningen , båten :)


                                      kevin borg signerar




                                             Ett litet hus (a)





                                        Kevin sjunger :)






                           en spel automat jag spelade lite på :P   

Flera bilder kommer under dagen / kvällen så ni vet okej !?
:) / frejjss


Kommentarer
Postat av: emma

toppen =)

det går allt.

2009-06-28 @ 14:39:34
URL: http://lifeupsidedown.blogg.se/
Postat av: Patrik

Niiice inlägg:D:D

2009-06-28 @ 14:43:55
URL: http://putteisback.blogg.se/
Postat av: Alina

diggar bloggen! :)

2009-06-28 @ 16:19:00
URL: http://musicrecord.blogg.se/
Postat av: F

sv: okej!

Härligt, haft det bra?

2009-06-28 @ 17:52:11
URL: http://flisannss.blogg.se/
Postat av: Denisa

Förskyld nu på sommaren!

2009-06-28 @ 19:28:39
URL: http://denisaaradean.blogg.se/
Postat av: f

sv: har oxå varit där.

Det är fint där ute

2009-06-28 @ 19:38:05
URL: http://flisannss.blogg.se/
Postat av: AMANDA -

var kevin bra eller ? =)

2009-06-28 @ 19:45:56
URL: http://aujmalm.blogg.se/
Postat av: AMANDA -

okej, gör så =) säg till nä du gjort det!

2009-06-28 @ 22:49:36
URL: http://aujmalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0