Värmland på måndag



tjolahopp, Vaknade för en stund sen. Tänkte att jag inte skulle sova bort hela fredagen. Sitter här och äter hallon kräm med mjölk. Gött. Vad ska ni göra idag då :)? Jag får se vad som händer.

Nästa vecka åker jag till Värmland och då kommer jag inte uppdatera, om det inte kommer ett tillfälle där det finns dator! För jag ska åka till mormor. Hon är ensam där borta i Värmland och det är inte ofta vi kan hälsa på där borta.
För nu är hemma ledig så det var ett perfekt tillfälle att åka dit bort. Eller hur?
Nu ska jag äta upp hallon krämen och sen får jag se vad som händer. / frejjss


Kommentarer
Postat av: anne

vilken söt kisse :D

2009-07-03 @ 13:29:06
URL: http://annebertelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0