Fotboll nu

Kom nyss hem från stan ..  Hade bara 500 kr med mig och såg skor för 800-900 kr bara. Sen vi till english shop. Dom hade sånt gott godis!! Olika smaker som tex, sockervadd, mandarin, vettenmelon, bubble gum, vanilj, Banan m.m
Shit vad gott det är. Åk till Stockholm södra och sen leta efter english shop och köp det. Godis med olika smaker MmmMmM.

Nu skall jag ut och spela fotboll. Innan ska jag dricka lite.


/frejjss
                                                          
                   MmMmmMm

             Alla smaker

Kommentarer
Postat av: Tobias

jag var i tyresö centrum :) ligger närmast ;D

2009-07-01 @ 15:43:40
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0