Sommarkrysset,hemma från kryssning

Halloj, Nu har jag varit hemma ett tag, sen jag kom hem från kryssningen. När vi skulle gå på båten så var det någon ''gubbe'' som kollade på mig, sen såg jag han på båten ett flertal gånger och han kollade på mig och min bror varje gång!? Han var rätt skum och läskig hah. Fast det kanske var för att vi kollade på han? Vi åt iallafall god mat drack gott och hade det anmält trevligt. Jag vann också på såna där spel maskiner. Jag vann 300 kr och man som nästan aldrig vinner på sånt.

Det var fel på en maskin som vi spelade på, på den vann vi först 100 kr sen 50 kr och direkt efter 200 kr och sammanlagt vann vi 700, för sen blev den normal igen. Dom som spelade innan vann 1500 - 2000 kr hah.

Vi var av båten 15:45 och tog en taxi hem. När jag kom hem var jag trött och hade ont i huvet men nu verkar det ha gått över. Kollade på Sommarkrysset tills klockan 21:00 för sen började det en film på 5an. Den handlar om

Amerikansk komedi från 2006. Julia Jones letar länge efter den rätte i helt fel filmer, ända tills hon äntligen lyckas roffa åt sig drömkillen. Nu börjar problemen. Hon blir förföljd av ett förvirrat ex, en raskatt med magproblem och sina minst sagt underliga svärföräldrar - som alla hotar att förstöra hennes alldeles perfekta Hollywoodbröllop. Skriver mera senare / frejjss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0