Sverige imorgon

Sitter vid en data på hotellet just nu. Min födelsedag var bra här på Åland. Först åt vi god mat sen gick vi till ett ställe där dom spelade musik till 00:00 riktigt duktig på att sjunga!! Sen sjöng dom en Michael jackson låt som jag ville höra och sen sjungade han ''jag må han leva'' och alla började sjunga med. Det kanske var 30-50 personer som satt där. Fick en kamra och ska få en Mini Pc dator när jag kommer hem. Fick 4000 av mormor och 1300 av Farfar och Farmor.

Idag är det sista kvällen här på Åland. Imorgon åker vi hem. Båten går hem 13:30 Finsk tid. Har ganska mycket bilder här ifrån också hihi. Nu ska jag gå ut till min Familj och sitta ute i solen. Men vi hörs imorgon när jag kommer hem.
Ha en fin kväll / Frejjss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0