Ska snart ut och äta...

Hej, kom fram till åland vid 13:20 från att ha åkt båt ca 5-6 timmar. Ska snart ut och äta middag vid hamnen.
Det är ett bra hotell med bra rum och en pool som är ganska stor. Det var 28 grader i poolen idag och det var riktigt skönt att ta sig ett dopp.

Är trött för att jag fick gå upp så tidigt idag. Mamma tjatade på mig att jag skulle gå upp hela tiden för annars skulle jag nog inte orkat gå upp heh. Farfar körde oss till båten och det var ju toppen eller hur?

Ska ta lite bilder ikväll så det blir mycket bilder då jag kommer hem. köpte nyss en Froosh mycket gott. Nu ska jag snart gå för att sedan äta god mat!! Ni får ha det så bra i Sverige :) Är det bra väder där ??? / Frejjsss

Kommentarer
Postat av: PAtrik

Ja det var toppen:D:D



mmMMMM hoppas maten smakar bra:)

2009-08-10 @ 17:27:51
URL: http://putteisback.blogg.se/
Postat av: Siimon

Molnigt, AHA

2009-08-10 @ 17:38:00
URL: http://simoningwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0