Prao i höst

Kom just hem från Skolan, Tänkte berätta lite vad vi fick veta/gjorde. Vi pratade om klassresa hur vi ska göra och så. Några vill åka till Gotland andra till London så vi får se vart vi kommer fram. På idrotten hade vi brändboll inte för att jag gillar det så jätte mycket men kan inte säga att det är tråkigt. Och idag fick vi välja vad vi skulle ha på elevensval och jag valde fotboll.

Imorgon ska vi få info om vårat prao som vi ska ha om någon månad. Sen så kommer dom nog ta upp lite om gymnasium också.

Vet inte vad jag ska göra idag, Jag har alltid haft träningar på torsdagar förut men nu är det så att A-laget har den tränings tiden nu så det blir ingen träning idag. Fast det kan vara skönt också. / Frejjss



Kommentarer
Postat av: Patrik

brändboll e ganska kul:D

2009-08-27 @ 19:31:05
URL: http://putteisback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0