Lugn dag i stort sätt

Idag har jag inte gjort så mycket. Gick upp vid 14:00 för att jag var så trött. Men jag satte mig vid datan efter ha gjort en macka. Gick på lite olika bloggar och kollade vilka som hade bloggat. Sen lyssnade jag på musik och kollade på tv.
Sen när mamma kom hem så var det mat dags. När jag var klar så var det dags för träning. Jag tränade till 21:30 och gick sen hem och kollade på 2 1/1 men.

Snart ska jag kolla på Kvarteret Skatan och det går på svt.se och det är ett humor pogram. Det är för kul! Så jag tycker ni ska gå in och kolla och se om ni tycker det är bra.

Nu ska jag sätta mig och kolla på det. Dricker saft och äter en kaka mums. Förlåt jag har ju sagt att jag ska lägga upp bilder på Lady Gaga från Gröna lund.. men nu har min bror kamran i Kalmar och kollar på någon festival dära. Imorgon åker han och Simon till Öland innan flyget går hem. Själv hoppas jag på att få åka utomlans innan skolan börjar. Men verkar inte bli så. Om vi inte åker utomlans så åker vi någon stans i Sverige. Eller kanske Talin, Åbo, Åland, Danmark vi får se vad som verkar bäst. / Frejjss





Kommentarer
Postat av: Patrik

Nice:D

2009-08-07 @ 00:30:51
URL: http://putteisback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0