Klockan är nu 12:29 och skolan är slut

Skön skoldag blev det idag. Vi började med att ha svenska i 40 minuter och då pratade vi bara vad vi hade läst tills idag. Vi fick en läxa att läsa några sidor som jag skrev i ett tidigare inlägg. Sen var det lektionen över och då började nästa som var So, Då gick vi igenom vad vi skulle göra tills jul lovet. En stund in på lektionen kommer våran No lärare och säger att han måste åka för att hans son har blvit sjuk, han är kanske 5 år nu. Då blev det ingen No så jag gick hem och bytte tröja för att jag var så blöt. Sista lektionen var svenska/engelska där läste vi lite i både svenska och engelska.

Får se vad som händer nu. Kolla lite på tv ta en macka och bara ta det lungt ett tag. Är trött fast jag varit uppe ganska många timmar heh. Vad händer för er denna onsdag då? Ska ni göra något kul efter skolan/jobbet?
Nu måste jag ta en macka så vi hörs sen / Frejjss



                             Ajaj Kapten ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0