Do not miss lady gaga at Gröna lund tomorrow!!!

Sry för dålig uppdatering idag. Men jag vaknade iallafall klockan 12:45 gick upp och tog en macka och satte på mig kläderna. Sen satt jag en kort stund vid datan för att sen vidare till ica maxi. Simon skulle med så han kom kanske klockan 13:00. Mina föräldrar gick före till bilen. Sen glömde vi bort att vi skulle åka så dom ringde och frågade om vi skulle komma snart så vi sprang ner till bilen och sen åkte vi iväg. Jag köpte 2 glas flaskor med cola MmmMm. Sen fick vi gratis te också mums. När vi kom hem så skulle jag snart på min första fotbolls träning på evigheter ''kändes det som'' Men det gick iallafall bra på träningen. Vi tränade från 17:00 till 18:30. Nu ska jag snart äta mat och sen kanske ut och spela lite fotboll heh.

Imorgon smäller det. För imorgon ska vi till Grönalund och kolla på Lady Gaga som är där. Hon ska sjunga 20:00. Fast iförsig tror jag att hon kommer sjunga play back fast är inte säker. När man nu bor i stockholm och inte ska göra något annat imorgon så är det klart man inte missar det! Eller hur??? Ska försöka ta massa kort om man nu kommer se något. Vet inte hur många som gillar Lady Gaga. Du som läser detta kanske gillar henne eller hur? Oj nu flyger tiden iväg nu ska jag äta så vi hörs senare ikväll. Då lovar jag att lägga upp en bild på min nya klocka hihi. / frejjss


  Gillar denna bild hah vet ej varför men den är cool på något sätt hihi

Kommentarer
Postat av: Simon

poker face

2009-08-01 @ 20:49:54
URL: http://simoningwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0