Kanske åker till Barcelona :)

Gick nyss upp. Alltid skönt att sova ut lite tycker jag! Vi håller och kollar runt för fullt på resor. Vi kanske kommer åka till Barcelona om vi inte hittar något annat.. men det är bra att åka till Barcelona eller hur!? Om vi nu ska åka dit så kommer jag fira min födelsedag där borta. Då kommer jag få mina presenter innan vi åker och det är ju bättre än att vänta tills man kommer hem igen och det kanske är lite jobbigt att ta med sig presenterna dit bort. Jag vet redan vad jag kommer få i present hihi. Det får ni se när jag fått det. Oj nu fick jag lite bråttom hära så vi hörs ikväll / Frejjss





Kommentarer
Postat av: Tobias

yes datorn är med :D

2009-08-08 @ 17:59:41
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0