Bion var bra - nu idol

Sorry för den dåliga bloggen innan. Hann tyvärr inte skriva längre för att vi var tvungna att springa till tåget. Men nu är jag hemma efter en kul bio kväll.
Vi började med att hämta ut h
ighschoolmusical biljetterna som har premiär om någon vecka. Sen tog vi bussen mot Stureplan för att hämta ut bio biljetterna,en sak jag måste berätta innan jag fortsätter.

När vi var på väg för att hämta ut bio biljetterna så kom 2 tjejer fram och börja skriva och säga '' shit det är ju du som har varit med idol'' sen fortsätter dom skriker och vill ha autograf, gaah. Men det var inte till mig dom sa det utan det var till min bror. Han säger ''nej har inte varit med i idol'' men dom ger sig inte och säger skriv den autograf här på handen, så gav dom fram en penna. Sen gick vi där ifrån.

Så, När vi hämtat ut biljetterna så gick vi till 7-elven för att handla lite smått och gott. Jag köpte en dricka Vitamin well och en påse med frön. Därefter mot Mc donalds för att köpa 2 hamburgare, var hungrig eftersom jag inte ätit något på ett bra tag.

Bion var super måste jag säga! Högre än mina förväntningar. Så jag tycker ni borde se den, Prinsessan. Fotade lite som jag lägger upp imorgon. Nu ska jag kolla på idol på tv4.se/play. Ha det gött / Frejjss



Nice bild eller hur?


Kommentarer
Postat av: Muffinsmartin

Härligt ljus i bilden ;)

2009-09-12 @ 11:14:03
URL: http://muffinsmartin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0