Thaimat nästa!

Hallojsan, Idag hade jag prov i skolan, Vi hade prov på blommor. Läraren la ut 18 blommor och sen ska man skriva vad dom heter. Ganska lätt måste jag säga att det var. Sen hade jag rast från 10:15 - 14:00 lång lunch heh. Sen hade jag matte i 1 timme och sen sluta jag.

På fredag så ska jag till värmland. Hälsa på Farmor, tar med datan så att jag kan blogga lite där ifrån.
Vi ska på marknad,fika,ta kort,vara ute m.m! Längtar, slipper en lektion på fredag då eftersom tåget går 15:00.

Snart ska jag ut
och spela lite fotboll och sen ska jag äta thaimat yeah! Thaimat är gott och starkt! Men vi hörs framåt kvällen då / Frejjss



Vet inte om jag lagt upp den här förut men jag gillar den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0