Passion dricka mums!

Hej, Det var mycket trevligt hemma hos Farmor och Farfar måste jag säga. Det blev fika där, Saft och glass mums. Vi var där kanske 40 minuter och sen skulle vi till ica maxi för att handla hem lite till pappa. Farfar var så snäll och tog bilen så att vi inte behövde åka buss. Jag fick 200 kr också, av dom!

När vi kom hem så var klockan runt 20:00 och vi gick nästan ut direkt igen för att spela fotboll. På vägen dit så började det dugg regna. Men efter ett tag så började det spö regna, mysigt men kallt.

Sitter och dricker Passion frukt dricka, den är lite sur men värd att prova. Nu för tiden så börjar jag känna mig trött redan vid 22 - 22:30 tiden. På sommarlovet så var jag inte ens trött när klockan var 02:00 hah!

Som sagt, imorgon åker jag till Värmland för att hälsa på Mormor. Min bärbara data följer såklart med!
Åker hem söndag igen. Alltid trevligt att träffa Mormor. Hon är så snäll hihiih. Godnatt och ha en bra kväll / fre
jjss


Kommentarer
Postat av: PerNilla

Tack så mycket =)



Ha det bra!!

2009-09-03 @ 23:12:37
URL: http://candygirl84.webblogg.se/
Postat av: cecilia

häärlig bild =)



håller med, fotboll är stora tummen upp (:

2009-09-04 @ 16:41:13
URL: http://ceciliaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0