Beck är sevärd!

Igår var jag för trött för att blogga. Men vi började med att åka in till T-centralen och hämtade ut biljetterna till filmen Beck. Efter vi hade hämtat ut dom så gick vi runt och kolla lite i affärer men jag hittade inget. Sen fick vi lite bråttom att köpa lite godis till filmen men vi hann och gick in och satte oss.

Efter bion så gick vi till Mc donalds för att köpa något att äta. Sen blev det raka vägen hem och plugga till No provet som jag hade idag. Filmen får 3/5 av mig. Om man gillar beck filmerna så är den sevärd!

Nu ska jag snart göra lite soppa och kolla lite på tv. / Frejjss


Min cola på båten ( 28e)

Kommentarer
Postat av: Daniela

Sv; Vadå, har du mött fler? ;)

Bra! Jadå, jag har haft en super dag :D

Kram/ Danni

2009-09-02 @ 15:35:36
URL: http://daniiiela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0