090920

Hej! Idag har jag inte gjort mycket alls. Kollat på fotboll,spelat ett spel och bara tagit det lungt. Jag ska snart äta middag som består av Kyckling och färsk potatis med någon god sås.
Jag har börjat leta runt på internet för att köpa lite höst kläder. Men hittar inte något som jag verkligen vill ha, vet ni någon bra sida? Är ute efter tröjor.
Om cirka 1 timme och 10 minuter så ska jag spela bingolotto, igen. efter det är slut så ska jag ut och spela fotboll en stund.

Nu är maten snart klar. Vad ska ni äta för middag idag? Ska ni göra något kul ikväll eller kanske bara ta det lungt? / Frejjss

Kommentarer
Postat av: Linnea :>

mjo ;o

2009-09-20 @ 20:20:11
URL: http://neafoshoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0