Ha en underbar kväll!

Hej, nu på kvällen har jag spelat fotboll i regnet. Man spelar extra bra i regn tycker jag. Man känner regnet mot ansiktet och bara njuter lixom.

Idag är det kanelbullens dag som man kan kalla det. Tror jag ska ta en bulle och lite te gör jag inte rätt i det?
Tror inte det är många som inte tar en bulle idag eller har jag fel?

Imorgon blir det andra veckan på praon! Det är kul men det som är jobbit är att gå upp vid 06:30 och och sen ska man åka iväg med tåg vid 07:06. Men man får ta dagen som den kommer :)

Nu ska jag kolla på någon film och dricka mitt te och äta en halv bulle. / frejjss

Kommentarer
Postat av: Fanny [Foto, Stil, Vardag]

Tack så mycket!!

Ha en bra kväll :)

2009-10-05 @ 21:01:16
URL: http://faaanys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0