Dålig uppdatering!

Förlåt för den dåliga uppdateringen senaste dagarna. Har haft fult upp med annat. Jaja nu är jag på vägarna igen!
Idag har jag varit på praon så det blir andra veckan där nu. Blir bara tråkigare och tråkigare tycker jag, man får göra samma saker varje dag och det är inte så roliga saker vi får göra heller.

Ska lägga mig och läsa i en bok på 280 sidor som jag ska läsa ut på denna vecka och jag som verkligen inte gillar att läsa böcker. Menmen nu är det så att jag är tvungen så kommer inte undan med det för att jag kommer ha ''prov'' på boken.

Imorgon blir det bättre uppdatering vid 16 tiden då jag är hemma från praon. Okej? Ni får ha det bra så länge! / Frejjss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0