Skansen ! :)

Hej , Nu är jag hemma igen. Dagen började med att jag åkte till stan för att kolla på skor , men nepp hittade inga idag heller. Nytt försök imorgon igen. Sen drog jag och patrik mot skansen för att möte upp Simon som precis hade jobbat. (sommar jobb). När vi köpte biljeter för att komma in till skansen så kostade det 100kr för dom och 50kr för mig eftersom jag är under 15 (15 i aug).  När vi kom in så drog vi mot scenen , för att vi hörde att dom skulle repa.
Efter alla hade repat så gick vi och kollade på djuren. På vägen stannade vi upp och köpte en vanilj bulle. MmMmmM.
Sen gick vi bara runt och kolla på djuren ett tag sen var det dags att gå tillbaka för att Allsången började. Vi fick stå ganska långt bak men what ever , man såg ifall.. Dom som sjöng var , A Camp , Johan Palm , Lisa ekdahl , Malena  erman m.m
Sen när det var slut så sjöng alla en till låt var , alltså efter allsången var slut. Ingen kunnde se det på tven.
Det var toppen!.
Efter dom hade sjungit så drog vi mot bussen men det var för mycket folk så vi ehm .. just det vi tog en spårvagn. Hah det var skit nice!. Vi stod ute och vinkade till alla som gick vid sidan av vägen. Många vinkade tillbaka men några såg lite sura ut för att vi vinkade. Men det var det värt. När vi kom till slut stationen frågade vi om vi fick fortsätta tillbaka. Han var så snäll så det fick vi. Så vi åkte tillbaka till skansen / grönalund och tog båten över. Sen stannade vi vid Mc donalds för att köpa lite mat. Ungefär så här såg min dag ut idag / igår (00:36 nu). Hur var eran dag (a) ?.
Här kommer ifall lite bilder från (resan) Hah.


                 så här såg det när man kom in lite vid skansen :)

                                       Fint ! :)

    Simon och mina skor vilka är vilka :) ?

                              Ser ut som en häst .. ? vad är det ?

                                       Björn :o farliga djur xP

                                         Utsikt :D:D

                                            Fint fint

                                          MmMmmM

                                         Hihih

                                             En fin blomma !

                                         Ett till djur :P

                                                 Utsiiikt

                                                    Nice ? :)

                                      Johan Palm

                                        Denna gillar jag (a)

                           Kamran som dom filmar med

                                   Alla som sjöng på allsången :)

                                               Publik :D

                                             Mooln

                                               Spårvagn :D

Oj , Blev lite mycket bilder .. Men men .. Har 2 filmer när johan palm sjunger Emma Lee och när Magdalena sjunger sin opera sång ! :P Ska jag lägga upp ? ni som bestämmer :P

Kul ni som läser min blogg !! Nu ska jag snart sova.. ska kolla på skor imorgon som jag skrev tidigare i inlägget. Nu ska jag hitta några!!!! Godnatt och sovgott alla Så hörs vi imorgon / frejjss

Kommentarer
Postat av: Patrik

Haha fett nice:) spårvagen var kul:)

2009-07-01 @ 01:14:17
URL: http://putteisback.blogg.se/
Postat av: Sandra

fina bilder:) fin blogg.



Det är så kul att läsa den här bloggen eftersom du gör saker hela tiden.alltid iväg nånstans, så kul ska tippsa andra om den här!

2009-07-01 @ 01:50:03
Postat av: Freddie

Vilka underbart vackra naturbilder, de två översta :)



2009-07-01 @ 02:26:21
URL: http://freddiehigh.blogg.se/
Postat av: ammizz

Härligt med skansen :D Synd att man inte har nå sånt här...

2009-07-01 @ 03:04:23
URL: http://ammizz.blogg.se/
Postat av: Malin

Vilka härliga bilder :)

2009-07-01 @ 15:45:45
URL: http://msundin.blogg.se/
Postat av: frejjss

tack sandra att du tycker det !!

2009-07-01 @ 19:00:25
URL: http://bloggplace.blogg.se/
Postat av: Sanna eklund

Vilket datum fyller du 15 år? ;D

2009-07-02 @ 01:40:16
URL: http://thaeklunden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0