Utö var fint

Hej, Idag var jag på Utö. Vi åkte båt över dit. Båten gick från Årsta havsbad och läggde till i Utö ca 50 minuter senare.
På båten tog jag min sallad som jag hade köpt på vägen. När vi ankom till Utö så gick vi och köpte metspö för att fiska lite. Fast jag fiskade bara va 5 min för innan kollade jag på Simon när han fiskade. Han fick 2 fiskar!! Sen gick vi ca 3km för att äta något. Vi kom till en liten resturang där vi bara tog en pommes hah. Fast det var jätte dyrt där 39 kr för en tallrik det var ju jätte lite pommes menmen. Vi satt och kollade ut vid sjön och sjöng. Tur att ingen var nära för då skulle dom nog be oss sluta sjunga för alltid hah. Vi var på ön kanske 3 timmar och sen tog vi båten tillbaka. Hemvägen tyckte jag gick snabbare än dit vägen iallafall. Nu ska jag snart ut och spela fotboll men innan tänkte jag lägga upp några bilder.
Hinner inte med flera kommer fler ikväll isället







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0