Hemma från Sollenkroka. :o

Tjohej, Idag var jag som sagt i något som heter Sollenkroka. Vi visste bara att det skulle ta 1 timme och 10 min dit bort. Men vi visste inte vart de låg eller hur det låg. Men när vi var framme så var det exakt vid vattnet. Det var väl som en hamn eller något. Jag hade köpt en sallad som jag skulle äta på vägen hem. Men när jag kollar i påsen ca 20 min innan vi ska gå på bussen hem igen ser jag att allt ligger i påsen. Så allt hade åkt ut. Då blev det inget att äta på bussen. Men i hamnen tog jag en cola och så satt vi vid vattnet och tog lite kort. Nu har jag lagt över bilder från kamran så bilder från fjärilshuset kommer ikväll. Men nu tycker jag vi tar lite bilder från idag./frejjss









Får räcka så länge tycker jag. Annars blir det för mycket bilder på engång. Eller vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0