Bio, nu fotboll!

Nu är jag hemma från bion. Vi såg ice age 3 som sagt. Man hade glasögon på sig under hela filmen eftersom den var 3D. Från min sida får den ett G. Den var rolig och så men det kunnde ha varit lite mera när bilder så att man blev rädd. Men jag tycker att ni ska se den om ni vill skratta lite (a). Har lite bilder från färden som jag lägger upp snart.

Nu kollar jag lite på Sommarkryset. Erik från Talang 2009 sjunger nu. Han är helt okej tycker jag! eller han e grymt bra.

Nu ska jag snart ut och spela fotboll. Då tar jag nog med mig kamran. Så jag kan lägga upp lite bilder när jag kommer hem sen. Här kommer lite bilder från bion.


                              Min festis !

                   patrik            simon                           jag

                   MmMmmMm smultron (fanns på min baksida)

Kommentarer
Postat av: patrik

niiice

2009-07-04 @ 20:45:06
URL: http://putteisback.blogg.se/
Postat av: Tobias

nice med bio ;D

2009-07-05 @ 00:57:38
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0