Lite flera bilder


Hann inte lägga upp fler bilder innan för att jag skulle ut och spela fotboll. Men nu är jag inne igen heh och då passar det väl bra att lägga upp lite flera bilder. Nu ska jag snart bada jag tycker det är skönare att bada än att duscha. Imorgon så har jag träning 17:00 innan dess ska jag hänga med och handla med mina föräldrar om dom nu ska det.
Efter badet ska jag nog ta Oboy och någon bulle MmMmm. Alltid gott med en kvälls fika. Tycker inte ni också det? Lite senare kommer det en bild på min nya klocka som jag köpte från www.zoovillage.com massa gott och blandat har dom på den sidan kan jag lova. Länge sen jag körde en 'dagens fråga' så idag passar det bra med en tycker jag.

Dagen fråga lyder: Vad tycker ni bäst om att göra
Svar 1: duscha
Svar 2: Bada

Nu ska jag gå så vi hörs lite senare / Frejjss











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0