Tråk dag

Hej, idag är det tråkigt väder ute regn och moln. Idag ska jag inte göra något kul. Blir typ kolla på tv, datan, kanske gå ner till det lilla centrumet som ligger här nere i filipstad. Fast det är så tråkigt där. Imorgon så åker jag hem. Bussen från filipstad går runt 13:00. Sen ska vi åka tåg med som kanske tar 2h och 45 min. Är framme där jag bor kanske vid 18-18:30. Då lägger jag upp bilder lite eftersom. blir för jobbigt om jag ska lägga upp allt direkt. Hehe.

Mina besökare har gått ner nu :/ när jag kom till Värmland. Fast sånt får man ta :P Nu ska jag ta något att äta hejdå / frejjss

Kommentarer
Postat av: Sabina

tråkig dag:(

vad ska du göra i helgen?

ska bli kul att se foton sen

2009-07-09 @ 18:02:37
Postat av: Siimon

imorrn blire...

2009-07-09 @ 19:59:22
URL: http://simoningwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0