Om dagen i Karlstad.

Hej, jag har ju inte bloggat under dagen/kvällen. Det är för att jag har varit i karlstad (värmland) som ni säkert vet. Vi tog bussen från Filipstad ungefär vid 11:15 och var framme i Karlstad 12:30. Vi gick runt i sko affärer, kläd affärer, och annat. Jag köpte ett par skor, 1 tröja, skärp, strumpor (4 par), 2 jeans. Lägger upp på bloggen och visar hur det ser ut när jag kommer tillbaka till Stockholm. Sen satt vi ute på en servering och åt mat. Efter vi hade ätit så gick vi runt lite till i affärer och sen mot en park. Där fanns det djur, mini golf, serveringar m.m. Så vi satt oss på en servering. Jag tog en cola och mamma tog en kaffe. Sen gick vi till djuren och jag fotade på massa djur som också kommer upp på bloggen. Sen så var det dags att gå till bussen. Bussen hem tog ca 1 timme. När vi var framme så gick vi till Konsum och köpte woooook. MmmMm. Sen var det raka vägen hem innan det skulle börja regna. Maten var god, drickan var god.
Och nu sitter jag här och äter nötter som jag då köpte på Konsum. Och förlåt om jag inte svarar på kommentarerna ni skriver, datan är för seg. Nu ska jag gå så vi hörs. / Frejss

Kommentarer
Postat av: Sandra

låter som din dag varit kul

2009-07-09 @ 01:34:15
Postat av: http://eerikandersson.blogg.se

bra gissat, men inte nära nog för att bli länkad! ;D

2009-07-09 @ 01:49:29
URL: http://eerikandersson.blogg.se/
Postat av: linda

Fin blogg!

vad ska du göra idag?

2009-07-09 @ 13:56:41
Postat av: Leia

Alltid roligt med shopping =)

2009-07-09 @ 14:57:17
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0