Hemma från dagen.

Hej sitter här och kollar på simpsons. Idag gick jag upp vid 12. Mamma sa att vi måste till banken innan dom stänger. Så det var bara att gå upp då. När vi hade tagit en nummerlapp så satt vi och väntade ca 20 min och det var bara 3 före oss.Så jag kollade på lite bilder jag hade tagit. Många var bra men några radderade jag. Sen var vi äntligen klara. Sen fortsatta vi mot mineslunden och lämnade en blomma och jag tog lite kort. När vi var klara där så gick vi längs sjön och fotade ett tag. Men sen börjde det regna och vi gick in vid ett ställe och tog mat. Det var mycket gott. Vi satt där ett tag och sen gick vi mot konsum för att handla lite mjölk och sånt. Jag köpte en glass som heter tiptop, Den var ganska god. Sen fortsatte vi mot huset. Juste köpte ett par strumpor. Vi kom hem för några minuter sen, kanske 15-20 min sen. Imorgon blir nog den roligaste dagen då vi åker till kalstad och kollar runt lite. Så det blir nog kul. Nu ska jag ta något att dricka och sen kolla på tv. Ikväll blir en lugn kväll. Jag ska kolla på allsången på skansen. Ska ni det?? / frejjss

Kommentarer
Postat av: patrik

Jadå det ska jag också kolla på:)

2009-07-07 @ 16:42:17
URL: http://putteisback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0