Grand hotel

Hej, idag var jag i fjärilshuset och tog lite kort med mamma och bror. Tog några bra kort på fjärilar. Lägger upp senare. Sen mötte jag och min bror upp Simon för att kolla om man kunde se brittan vid hotellet. Men tyvärr såg vi hon inte. Tänkte dra på konserten med Simon om det gick att boka via internet idag. Men eftersom det var så tätt inpå så gick det inte. Imoron ska jag till sollenkroka och kolla runt lite.

På torsdag åker jag båt. Jag ska se Kevin Borg som uppträder på båten. Det kan nog bli kul. Dom spelar in Färjan när vi är på båten med. Hah så man kanske kommer med på tv. Nu ska jag äta nudlar så vi hörs senare.
Ska lägga över massa bilder senare idag från fjärilshuset och gårdagen./frejjss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0