Framme i värmland!!!

hejhej, Nu sitter jag hos mormor och skriver. Ifall dagen började med att vi jag gick upp vid 07:00 och tog en macka.
Sen var vi tvunga att gå till tåget. Vi gick av vid stockholm södra och kollade när tåget gick, och vart. Den skulle gå halv 9 så vi hade 15 min att vänta. Så jag gick in på presbyrån och köpte en godis påse till tåget. Tåg resan tog ca 2h och 30 min. Jag försökte blogga på tåget men det var så dålig täkning. När vi väl var framme så var det 1 timme till bussen mot filipstad skulle gå. Så jag och mamma gick in på en cafeteria. Jag tog en macka och varm oboy. MmMmmM. När bussen gick så var jag skit trött, jag somnade nästan. Fast de gick ej att sova för att det var för kalt.

På vägen mot huset så stannde vi upp vid konsum och lämnade in lite saker och köpte lite saker till kvällen. Jag tog foton på vägen hit också. Men det verkar som att jag inte kan lägga upp bilder på den här datan. Om det inte går så lägger jag upp massa bilder när jag kommer hem. Men ska ifall försöka lägga upp lite bilder ikväll.

Dåligt väder. Så man kan inte sitta ute!! Vad ska ni göra idag?:) Jag ska kanske ut och fota lite sen. Finns inte så mycket annat och göra. Eller jo datan (a) Nu måste jag gå hejdå / frejjss

Kommentarer
Postat av: Fanny

åhh vad kul:)

2009-07-06 @ 15:31:49
Postat av: patrik

nice:D

2009-07-06 @ 17:59:18
URL: http://putteisback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0