Film kväll

Idag gick jag upp runt 14:00 hah. Fast beror nog på att jag går och lägger mig för sent heh. När jag gick upp så satte jag mig vid datan och kollade runt lite. Medans så lyssnade jag på MJ. Efter ett tag så bestämmde jag Patrik och Simon för att spela lite fotboll vid *mörtviksskolan*. Vi körde ungefär vid 17:30 till kanske 18:30. Sen så väntade maten för mig hemma. Sen sa Mamma att min klocka kunde hämtas. Jag tror Mamma måste hämta den Hoppas hon kan hämta den snart. Hah efter maten så gick vi ut och spelade fotboll igen. När klockan var ungefär 23:00 så började vi gå hem igen. Men kvällen fortsatta med att vi bestämmde oss för att kolla på någon film. Det blev en Komedi hah den var jätte bra. När klockan var 01:15 kanske så var filmen slut. Då gick Simon hem. Imorgon så ska vi till djurö vet själv inte vart det ligger fast det vet nog inte dom heller heh. Alltid kul att åka någonstans där man inte har varit förut. Så man får se vart man kommer. Kamran ska med så lite bilder blir det nog. Nu ska jag nog sova snart för klockan är snart 02:00 och måste upp ganska tidigt. Vad ska ni göra idag då? Hoppas det blir bra väder idag så att det inte blir regn när vi nu ska till Djurö. Ni får ha det så bra så hörs vi när jag kommer hem igen. / Frejjss


Kommentarer
Postat av: ammizz

sv: haha ja verkligen :D

2009-07-30 @ 11:18:05
URL: http://ammizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0