Sommarkrysset

Kom nyss hem från Gröna lund. Eller inte ''nyss'' men för ett tag sen. Åkte in ganska sent så vi var kanske där 40 minuter innan Sommarkrysset skulle börja men vi fick ganska bra ståplatser måste jag säga. Någon som såg det?
Darin Emilia Star pilots var med denna vecka. Darin sjöng några Michael Jackson låtar och det var ju trevligt. Efter pogramet så gick vi och åt mat. Vi satt där 50 minuter och sen åkte vi dirket hem.

När jag kom hem så stod ett fönster öppet och det är ju inte bra när min katt försöker smita ut ganska ofta. Så när vi såg att det var öppet så kollade vi om vi såg katten. Nej vi letade lite snabbt i huset men hittade honom inte. Jag gick ut på framsidan för att se/höra något. Jag hörde något mjaau så jag kollade närmare och så satt han där/lekte men min grannes katt hah. När jag skulle ta upp honom så sprang dom båda uppåt. Man såg ju inte något eftersom klockan var mkt och att det var jätte mörkt. Men så satt jag bara stilla vid gräset så kom han fram så att jag kunde ta upp honom hihi. Man kan ju undra hur länge han varit ute? Jag och Mamma åkte vid 18:10 sen kan han ha gått ut vilken minut/timme efter vi gått. Nu ligger han i soffan och sover hih.

Ska också sova snart men lägger upp några bilder jag tog vid Sommarkrysset och vid båtarna.








Kommentarer
Postat av: Patrik

Jätte fina bilder frejs! man njuter enormt

2009-08-09 @ 14:24:34
URL: http://putteisback.blogg.se/
Postat av: Shindra - En ängel med dolda horn

Varför får katten inte va ute om den nu vill det?

2009-08-09 @ 16:57:13
URL: http://xfjantx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0