Trött efter dagen match

Igår var jag på Grönan och såg på Sommarkrysset som sagt. Jag tyckte alla var bra denna lördag! Jag och Simon tappade bort Patrik sen träffa vi han efter hah. Han hade fått sitt plats på andra rad även fast vi bara var där 10 minuter innan det började.
Jag och Simon gick mot sidan och stod ett litet tag men sen gick vi upp för en trappa och kollade där ifrån. Man såg bra fast det var lite långt ifrån och från sidan. Men jag filmade när Kevin sjöng och det blev en ganska bra video.


Imorgon händer inte mycket tror jag. jag har träning imorgon det kan nog bli kul (kanske). En sak jag inte ser fram imot är skolan som börjar på onsdag. Fast vi börjar inte ha lektioner dom första dagarna. Schemat börjar på Mån veckan efter.

Nu ska jag kolla på tv och sen sova är trött efter dagens match heh. Men lägger upp klippet som jag filmade på Kevin Borg på Sommarkrysset. / Frejjss

Kommentarer
Postat av: Pia

Bra blogg:)

2009-08-16 @ 23:58:57
URL: http://tteknorappen.blogg.se/
Postat av: Alma

sv: Aaa

2009-08-17 @ 00:03:28
URL: http://lloki.blogg.se/
Postat av: Lena

Den där killen har Talang!

bra filmat

2009-08-17 @ 00:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0