Thai mat mMmMm

Hej, Blir ett ganska kort inlägg nu. Idag spelade jag lite fotboll på dagen. Sen bestämde vi oss för att åka och köpa Thai mat. Jag tog kycklig med bambuskott och grönsaker. Det var stark och mycket mycket gott. Ikväll klockan 22:00 är det Prison break.. fast då kanske jag är ute och spelar fotboll så i värsta fall så får jag jag se det i efterhand. Går nog repris någon dag i veckan. Har träning om 50 minuter. Hah först spelar jag fotboll på dagen sen har jag träning sen spelar jag på kvällen hur mycket orkar jag egentligen? Ikväll kommer några bilder på Lady Gaga fast dom är inte så bra. Ska kanske få en ny kamra när jag fyller år men det skriver jag om senare. Hörs senare / frejjss


Kommentarer
Postat av: Sofia [gaspedal.blogg.se]

idag har jag varit och shoppat :) vad har du hittat på idag då?

2009-08-03 @ 19:28:21
URL: http://gaspedal.blogg.se/
Postat av: emma

Härligt att höra! :)

2009-08-03 @ 23:44:13
URL: http://mssmidth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0