Åland imorgon

Hejsan i stugan, Sitter här och dricker en Capri-Sonne gött måste jag säga. Snart börjar Djurgården-Hammarby man får hoppas på att djurgården vinner matchen! Mycket stabilt lag! Jag skrev igår att jag kanske skulle åka till Barcelona men det blir inget så långt bort isället åker vi till Åland och bor där 4-5 nätter och kollar runt lite i stan. Om det blir fint väder badar vi och spelar mini golf och bara tar det lungt hur skönt som helst!
Båten går 07:45 imorgon så det blir att gå upp tidigt. Blir mycket foton där ifrån må jag lova.

Nu ska jag leka lite med katten och sen kolla Djurgården-Hammarby skriver ikväll/imorgon innan jag åker.
ha det bäst / Frejjss

Kommentarer
Postat av: Patrik

Djurgården spelade nog en av sina bättre matcher, men lyckades inte få in bollen:( men nu jävlar är laget på g:)

2009-08-09 @ 22:54:17
URL: http://putteisback.blogg.se/
Postat av: Siimon

Djurgården= Ostabilt lag XD

2009-08-09 @ 23:21:24
URL: http://simoningwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0